Общо показвания

четвъртък, 6 юни 2013 г.

ДЕПУТАТИ СЕ ОПЛАКВАТ ОТ ВЕДОМСТВЕНИТЕ ЖИЛИЩА


Група депутати, пожелали да останат анонимни, се оплакаха днес от ведомствените си жилища. Понеже все още ги е страх да говорят открито за проблемите си, помолиха екипа на EWNE да не им бъдат обявени имената и да бъдат представени само с инициали. Разговаряхме с депутатите Г.З., К.Р., Х.Й:

Г.З.: Значи, проблемите са много. Първото, което мен ме притеснява, това е, че апартаментът ми е много голям - цели 300 кв.м.!

EWNE: Това лошо ли е? Многодетни семейства живеят на една трета от това, че и по-малко.

Г.З.: За мен лично е лошо. Мен ме е страх от духове и призраци. Оплаках се, но никой не ми обърна внимание. Разбирате ли, такъв голям апартамент трябва постоянно да го обхождам да проверявам дали няма призраци и във всичките седем стаи трябва да държа осветлението постоянно включено, за да мога да бъда поне малко спокоен за себе си. Но и това не помага особено. Поради тази причина трета вечер не съм се прибирал да нощувам. Вместо това обикалям стриптийз баровете. Вече целия ми аванс отиде за бакшишите, които затъквам в бикините на стриптизьорките. Ако това продължи още една седмица, ще бъда напълно разорен!

К.Р.: Така е, колегата е много прав. Но не е само това! В моята баня са сложили джакузи, представяте ли си?

EWNE: Не ви харесва джакузито ли?

К.Р.: Напротив, харесва ми и то - много. Но точно в това е проблемът. От сутрин до вечер съм в това джакузи и не мога да изляза да отида на работа. От началото на този парламент съм присъствал само на две заседания. Ако продължи тази тенденция, от глоби за неприсъствие, заплата няма да ми остане.

EWNE: Разбираме и ви съчувстваме. Няма ли вариант, при който да вземете някакви мерки във връзка с този проблем?

К.Р.: Ами това, което ми хрумна, е да не си плащам водата, за да я спрат от ВиК. Обаче след като се допитах, се оказа, че досега никога не спирали водата на депутат, въпреки че да не си плащат водата било масова практика. Просто съм отчаян вече...

Г.З.: Той, колегата има малко по-различни проблеми от моите. Ако може да добавя нещо.

EWNE: Разбира се.

Г.З.: Ами забравих да допълня, че са ми сложили мебели без да ме питат. Не можаха ли да ни дадат едни ваучери за по два-три милиона лева, ние сами да си изберем обзавеждането, а ни сложиха мебели без да ни питат?

EWNE: Какъв е по-точно проблемът с обзавеждането?

Г.З.: Ами работата е там, че в едната от всичките стаи са ми сложили една голяма библиотека от общо петнадесет рафта, а на тях няма нито една книга! Значи, аз книга не съм виждал през живота си, откъде очакват да намеря толкова книги, че да я напълня тази библиотека?

EWNE: E, не може съвсем да не сте виждали книга...

Г.З.: Да, така е. Всъщност прочел съм една. "Патиланско царство". Но това беше, когато бях малък. Сега нямам време.

К.Р.: Аз съм прочел "Тимбукту", но я дадох на вторични суровини. Иначе щях да ти я дам, колега. Може малка помощ да е, но е от сърце.

Г.З.: Благодаря ти, колега. Знам, че ако имаше възможност, би ми помогнал. Това значи много за мен. Но нека дадем думата на Х.Й., защото само ние говорим и от нас не може да се изкаже.

EWNE: Какъв е проблемът при вас?

Х.Й.: Моят проблем е много сериозен. В жилището, което са ми дали, живее един педераст, когото не мога да изгоня.

EWNE: "Педераст", имате предвид в преносен смисъл?

Х.Й.: Не, в буквален. А аз, както знаете, съм върл противник на хомосексуализма!

EWNE: Но защо не можете да го изгоните? Две по-яки момчета и ще се отървете от него.

Х.Й.: Аз имам достатъчна физическа сила да го изгоня и сам, но проблемът не е в това. Проблемът е чисто психологически.

EWNE: В какво се изразява?

Х.Й.: Ами докато съм в парламента на работа, се надъхвам: "Ей сега като се прибера, ще го изхвърля този на стълбите и окото ми няма да мигне!", обаче като си вляза у нас, той ме чака по накъсани дънки и потник, облизва устни и казва миличко: "Ето го и мъжленцето ми! Как мина деня ти, скъпи? Нали знаеш, че днес на теб ти е ред да си пасивен?" и аз омеквам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар