Общо показвания

вторник, 4 юни 2013 г.

БАБА ВАНГА Е ЖИВА!

До този извод е стигнал млад английски учен, който от години се занимава с изучаване на феномена Ванга. 35-годишният парафизик Джон Уолас сподели пред репортери на EWNE:

Уолас: Баба Ванга е жива и в това няма съмнение!

EWNE: Откъде имате тази информация?

У: До този извод достигнах след многобройни и продължителни разговори с български врачки. Те постоянно поддържат контакти с нея и единствената възможност, която аз виждам е, че тя е все още жива.

EWNE: Ако е жива, знаете ли къде се намира?

У: По този въпрос също не може да има съмнение. Тя се намира в Тибет в пещера на древните атланти. В момента е в стазис и очаква пристигането на четвъртата раса, за да стане от кристалния саркофаг.

EWNE: Но ако е в стазис, как успява да поддържа контакти с хората?

У: Само тялото й е в стазис, съзнанието не.

EWNE: А знаете ли как е стигнала до Тибет?

У: Според мои доверени източници, а именно гледачката на централна гара, до Тибет са я завели лично Дони и Коцето Калки.

EWNE: И всичко това се пази в тайна?

У: Да, за да не попречи на идването на четвъртата раса на земята. Хората все още не са готови.

EWNE: А за какво трябва да се готвим всъщност?

У: Само за хубави неща. Ще изчезнат всички болести, хората няма да имат нужда от храна и вода. Ще се храним само със слънчева енергия и ще сме духовни създания. Естествено, повечето хора няма да понесат прехода, но българите ще оцелеят.

EWNE: Кое ви кара да мислите така?

У: Така смятам. Вие, българите, не ходите на лекар, да не говорим за зъболекар. А с 200 евро заплата и 300 евро сметки за ток, телефон, вода и парно, е ясно, че не можете да си купите храна.. В този смисъл, преходът за вас е приключил. Остава само да се научите да се храните със слънчева енергия. Възхитен съм от адаптивността на българите!

EWNE: А някакви забележки към нас нямате ли?

У: Да, имам. Трябва да въведете свои регулации за магьосниците. Отивам при врачка и тя ме изчиства от магия. Отивам при втора, излиза че пак имам магия. Значи по пътя някой ме е омагьосал. Това е недопустимо! Досега съм дал 2000 евро да ме чистят от магии!

EWNE: Има ли нещо, което да направим, за да бъде преходът по-бърз и безболезнен?

У: Ако някой може да направи нещо, това сте вие. Светът е вперил очи във вас с надежда. Както знаем българските умове измислят всяка година вечен двигател, безплатна енергия и на всеки шест месеца - лекарство против рака. Разчитаме на вас!

ЕWNE: Благодарим ви за интервюто. Само един последен въпрос: Смятате ли да останете в България?

У: Разбира се, че ще остана. Аз дори и да искам, не мога да си тръгна. Багажа ми го свиха на летището, дрехите - в един подлез, парите ми (няма да уточнявам къде ги бях скрил) раздадох на врачки да разговарям с Баба Ванга и да ми развалят магии, а накрая обратния билет ми изчезна някъде на женския пазар. Затова със сигурност оставам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар