Общо показвания

четвъртък, 6 ноември 2014 г.

Мариян Хаджиев - наследникът на Баба Ванга предсказва: ЦУНАМИ ЩЕ ЗАЛЕЕ БЪЛГАРИЯ!



Жителите на с. Голяма Пъпка и околните села са луднали по предсказването на бъдещето. Причината е ясновидецът Мариян Хаджиев. Хората твърдят, че всичките му предсказания до едно са се сбъднали и че е наследник на Баба Ванга. Наричат го с прозвището Мариян Чудотвореца. Той самият не парадира с ясновидските си способности, но досега не е отказал да приеме никого в китната си къщурка на края на селото.

Пристигайки, екипът на EWNE заварва опашка от четири-пет човека пред къщата на Мариян, които очакваха да ги приеме.

"Бях си изгубил колелото", сподели ни отец Теодосий. "Къде ли не го търсих, мислих си, че някой го е откраднал. Полицейско тука нямаме. Имаме един полицай, който обхожда веднъж седмично и това е. Няма на кого да се оплачеш. Тогава Мариян сам дойде при мен и ми каза да си го прибера. Оказва се, че съм го забравил в двора на вдовицата Пенка като съм ходил да я изповядам. Оттогава започнах да вярвам в способностите на Мариян, въпреки това, което пише в Светото Писание."

Други също побързаха да споделят с екипа ни своя опит от срещите си с ясновидеца:

"Аз ходя на работа с ладичката си. Миналата година Мариян ми каза като ходя на работа да гледам да няма плешив човек на сто метра от мене, защото иначе ще спукам гума. И действително миналата седмица така стана, че спуках гума. Гологлав човек по пътя не срещнах, но минах покрай доста хора с каскети. Знаеш ли кой от тях е плешив? Със сигурност някой е криел голо теме под капата си...", сподели ни преживяванията си Киро Казанджията.

Пенсионерът Спиридон, бивш главен агроном на селото, пък ни разказа: "Една кокошка ми беше се загубила. Викам ястреб да не я е вдигнал. Мариян ме успокои тогава. Каза ми, че кокошката ми е жива. Имах скъп ръчен часовник, сина ми го беше  подарил за юбилея. Мариян ми каза, че часовникът ми е урочасан от енергиен вампир и трябва да се прогони злото от него и кокошката ми сама ще се върне. Заклахме едно агне, направихме курбан, а часовника го заровихме под старата круша за една вечер докато се изчисти от злите сили. И действително, кокошката ми се върна още същата вечер сама в двора ми. Долетя от някъде, сякаш сила свише я спусна у нас. Чух шум и гледам - щъка си в двора, сякаш не е изчезвала. Само дето на другия ден като отидох да си прибера часовника, него го нямаше. Мариян рече, че Лукавият както го е урочасал, така си го е взел. Ама мътните го взели тоя часовник, важното е, че кокошката ми се прибра."

Други също се включиха, пристигнаха и още хора, разбирайки, че има новинарски екип и всеки сподели своите преживявания. На кой му се разболяла булката, на кого - кравата му опасла люцерната, на всички Мариян е успял да помогне и всичките му предсказания все са се сбъдвали.

Най-сетне екипът ни успя да се добере до Чудотвореца за интервю:

EWNE: "Господин Хаджиев, вярно ли е, че сте наследник на Баба Ванга?"

Мариян: "Вярно е. Тъкмо бях останал без работа, защото фалира консервната фабрика от съседното село, където работех. Бях отчаян и затънал в борчове. Тогава посред бял ден ми се яви Баба Ванга и ми рече: "Няма да се отчайваш, чедо. Ти имаш дарба. Използвай я, за да помагаш на другите и Господ също ще ти помага". Веднага усетих, че третото ми око се отваря и започнах да виждам в бъдещето. Оттогава минаха три години и вече ми е станало нещо като занаят. Изхранвам се от съселяните си. Аз нищо не им искам, ама те ми дават брашно, захар, олио, яйца. Кога имат. Кога нямат, не дават. Но общо-взето не мога да се оплача. Важното е, че си помагаме взаимно."

EWNE: Как получихте прякора си Чудотвореца?"

Мариян: "Суша беше настанала. Реколтата по нивята беше почти унищожена. Дойдоха при мен хората, помолиха ме за помощ. Бог им беше пратил изпитание. Рекох им да се молят и постят и една седмица да не си мислят за розов слон, иначе дъжд цяла година няма да има. Дъжд така и не дойде. После си признаха, че всички до един само за този розов слон са си мислели. Пак на молба го удариха. Тогава им казах да заколят една крава за курбан и ще направя каквото мога до три месеца Бог да им изпрати дъжд. И действително, след две седмици заваля. Оттогава се прочух и из съседните села."

EWNE: "Идвали ли са при вас да им предсказвате бъдещето известни или някакви високопоставени личности?"

Мариян: Идвали са, да. Идва Волен Сидеров. Рекох му, че до една година, най-малко три пъти ще се отрече от телевизия СКАТ, Бойко Борисов, Сергей Станишев, Ахмед Доган, от жена си и доведения си син. Така и стана.

EWNE: "А други идвали ли са?"

Мариян: "Нешка Робева идва на два пъти. Пихме кафе. Аз й гледах на ръка, а тя на мен - на карти Таро. И Цветан Василев идва. Тогава му казах, че най-близките му хора ще го предадат по заповед на отшелник с очила и брада. Обаче не ми повярва и сега виждате в какво положение се намира."

EWNE: "Какво предвиждате за България?"

Мариян: "Лоши неща. Много беди ще се случват, наводненията ще продължат, свлачища ще затрупват имотите на хората."

EWNE: "Защо се случват все такива беди на нас, българите, господин Хаджиев?".

Мариян: "Отклонили сме се от пътя и сме изменили на Божието Слово, затова. Трябва да се пречистим и само така ще се спасим. Нека си простим греховете, да се обединим в името на България и нека това правителство изкара пълния си мандат. Инак страшно бедствие ни предстои."

EWNE: "Какво ще е това бедствие, което ще ни сполети, ако правителството падне?"

Мариян: "Ако това правителство не изкара пълния си мандат, метеорит с размерите на цял град ще се стовари в Черно Море, то ще се вдигне на огромна вълна и ще залее цялата държава. Много хора ще загинат, а на тия които оцелеят - тежко и горко".

EWNE: "Но ако правителството си изкара пълния мандат, нищо няма да ни се случи, нали?".

Мариян: "Бог е милостив. Уповавайте се на него, молете се, спазвайте постите и той ще ни пощади."

EWNE: "Последен въпрос. Има ли извънземни?"

Мариян: "Има, но те не са видими за нас, понеже са седемизмерни квантови същества от фина енергия. Те живеят в автоматичните перални и се хранят с чорапи."

Няма коментари:

Публикуване на коментар